Реклама більше не обдурить споживача
У Брюсселі прийняли постанову про заборону 1 600 рекламних слоганів, які містять неправдиву інформацію.
Так, в немилість потрапили знайомі кожному фрази зміцнює імунну систему або підсилює захисні властивості організму.
Чим пояснюється заборона, і як відреагували на неї компанії-виробники продуктів
Реклама, яка обманює людей обіцяючи чарівне оздоровлення після поїдання йогуртів, сирків, мармеладу або хлібців відтепер під забороною. Європейська Комісія буквально завалена скаргами від приватних осіб на якість продукції та від компаній на недобросовісних конкурентів.
В результаті 1 600 фраз потрапили в чорний список і лише 222 твердження пройшли перевірку.
Поки в Європі звикають до нових строгих норм український споживач заборони не відчує за межами ЄС вона не поширюється. Але ось виробники продуктів з Євросоюзу, чиї товари присутній і на нашому ринку, обіцяють продовжити наукові тести і боротися за своє право на креативну рекламу.
Джерело: vkurse
|