ГОЛОВНІ НОВИНИ
«Вторинку» в Україні скоро перестануть купувати

За останній рік кількість покупців житла на первинному ринку нерухомості зросла на 20%. Про це повідомили аналітики проектної групи «Архиматика».

Основною причиною зростання попиту на квартири в новобудовах аналітики називають можливість отримати розстрочку від забудовника або кредит від банку-партнера компанії, а також більш високу якість житла.
«Відсутність активного кредитування купівлі квартир на вторинному ринку, високі ставки і жорсткі вимоги банків до позичальників стали причиною збільшення продажу квартир у нових будинках. Забудовники пропонують різні варіанти покупки квартир у розстрочку, а процентна ставка по кредиту від банків-партнерів компанії більш прийнятна, ніж у решти фінансових організацій. При цьому вимоги до позичальника більш лояльні», — говорить директор проектної групи «Архиматика» Олександр Попов.

У новому будинку жити комфортно

Також важливим чинником, який позитивно впливає на показники продажів «первинки», є більш високий рівень комфортності проживання в новобудовах. До того ж вартість квартир у нових будинках порівнянна або нижче, ніж пропозиція на вторинному ринку. За ті ж гроші у забудовника можна купити квартиру в будинку з якісно новою інфраструктурою, інженерними мережами, зручними плануваннями, хорошим станом під‘їздів та дворів.

Крім цього, така ситуація пояснюється тим, що зараз на первинному ринку існує досить великий вибір житла як економ, так і бізнес класу, в різних районах, різних концепцій, а також з документами на право власності, тобто можна підібрати на будь-який смак. «Окрім красивого зовнішнього вигляду, сучасних інженерних систем, забудовники в боротьбі за покупця намагаються зробити об’єкт ще більш конкурентоспроможним, створюючи красиві внутрішні двори з алеями, фонтанами, оригінальними дитячими майданчиками, передбачаючи необхідну інфраструктуру: магазин, аптеку, банкомат і т.д. Також більшість будинків будуються з підземним паркінгом, що теж дуже зручно для мешканців, але не так вже й часто зустрічається на вторинному ринку в більш старих будинках. Мешканці, заселитися в нові будинки, намагаються підтримувати чистоту в під‘їздах, у дворі. Це обумовлено і більш однорідним складом сусідів», — розповідає«Делу «комерційний директор девелоперської компанії» НЕСТ»(ПАТ «Нерухомість столиці») Костянтин Браво.

Кому потрібна «вторинка»

Експерт вважає, що з часом кількість угод по вторинній нерухомості буде зменшуватися. «По-перше, забудовники з кожним роком будуть пропонувати все більш привабливі об’єкти та вигідні умови придбання. По-друге, сформується довіру до ряду стабільних компаній, і люди будуть більш активно інвестувати в житло на ранніх етапах будівництва. Чим доступніше буде житло на первинному ринку, тим менший інтерес ми будемо спостерігати до старого житлофонду. Проте, як мовиться, на кожен товар є свій покупець, тому і «хрущовки», і «чешки» будуть продовжувати купувати, тому що вони коштують дешевше», — резюмує Браво.

vkurse.ua

Додати коментар
Введіть ваше Імя та по батькові:

Останні коментарі
На даний момент нема кождного коментаря
НОВИНИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА
Посадовці, що оформляли фіктивні пенсії постануть перед судом
Місто на могилах
Студента літо годує
Франківська облрада розвиватиме українську мову
Вибори по-прикарпатські: що дозволено голові облради - не дозволено меру Івано-Франківська
Військовій поліклініці в Івано-Франківську – бути!
Заступника директора коледжу викрили у хабарництві
НОВИНИ УКРАЇНИ
Топ-50 книг для обов'язкового прочитання
Як відрізнити справжнє вершкове морозиво від комбіжиру: поради севастопольських фахівців
Неробство на роботі — шлях до… успіху
Янукович привітав громадян України та помолився за державу
Україна святкує День незалежності: найгучніші забави проводять в Києві
Блохін оголосив список викликаних на матч проти Англії футболістів
В Україні кредитуватимуть установку будинкових лічильників
© 2009 Рекламно-інформаційна агенція «Рекламний САЛОН». Інформація, весь зміст, ідеї оформлення, стиль являються інтелектуальною власністю рекламно-інформаційної агенції «Рекламний САЛОН» та охороняються Законом. При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів, - посилання (а в Інтернеті - гіперпосилання) на рекламно-інформаційну агенцію «Рекламний САЛОН» як джерело інформації – обов'язкове (Saloninfo.Com.Ua). Відповідальність за недотримання встановлених Законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе рекламодавець.