ПриватБанк потрапив до рейтингу найкращих роздрібних банків світу
ПриватБанк визнано найкращим українським роздрібним банком року в глобальному Best Retail Bank Ukraine 2018, який щорічно публікує британський Global Banking & Finance Review.
За даними видання, ПриватБанк визнано найкращим українським роздрібним банком за фінансовими показниками та часткою ринку. Також відзначили надихаючу стратегію інновацій банку, що підтримує тренд позитивних змін у світовому фінансовому співтоваристві. Нагадаємо, в 2018 році ПриватБанк збільшив кількість роздрібних клієнтів на 1,5 млн – до близько 22 млн, при цьому практично кожен другий клієнт (майже 9 млн) є активним користувачем цифрового банку Приват24. За підсумками роботи в 2018 році ПриватБанк отримав 11,67 млрд грн чистого прибутку.
Події, останні новиниУкраїна2019-04-04
Останні коментарі
На даний момент нема кождного коментаря
|
МЕРІ "З Днем Закоханих" у місті Івано-Франківськ
Концерт гурту «Скрябін» у супроводі симфонічного оркестру у місті Івано-Франківськ
Фестиваль Культур "Global Village" у місті Івано-Франківськ
Різдвяне дійство «Розколяда» у місті Івано-Франківськ
Фестиваль "Новорічні витребеньки - 2020" у місті Івано-Франківськ
Вільний стендап вечір у місті Івано-Франківськ
Vremya i Steklo у місті Івано-Франківськ
Клієнти Приват24 зможуть замовляти аналізи в смартфоні
Картки ПриватБанку вдяглись у шкіру Термінатора
ПриватБанк збільшив чистий прибуток
ПриватБанк потрапив до рейтингу найкращих роздрібних банків світу
ПриватБанк оголосив національний кастинг фінансових геніїв
Expo-Lviv. Електрика
Expo-Lviv. Метал, облвднання, інструмент
|
© 2009 Рекламно-інформаційна агенція «Рекламний САЛОН». Інформація, весь зміст, ідеї оформлення, стиль являються інтелектуальною власністю рекламно-інформаційної агенції «Рекламний САЛОН» та охороняються Законом. При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів, - посилання (а в Інтернеті - гіперпосилання) на рекламно-інформаційну агенцію «Рекламний САЛОН» як джерело інформації – обов'язкове (Saloninfo.Com.Ua). Відповідальність за недотримання встановлених Законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе рекламодавець. | |||