Внесено зміни до порядку надсилання податкових повідомлень - рішень
З 12 липня 2016 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.05.2016 №498 «Про затвердження Змін до Порядку надіслання контро- люючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків» (далі – Наказ №), яким внесено зміни до Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2015 №1204, зокрема:
Податкова, фонди, КРУ Івано-Франківськ2016-10-24
Останні коментарі
На даний момент нема кождного коментаря
|
![]()
Запрошуємо на практичний семінар
Якщо податок заплатили на неправильний рахунок
У випадку перенесення термінів подання декларації про іноземні доходи, податок сплачується протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку
Ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами діє рік
Неприбутковим установам необхідно переглянути свої установчі документи до кінця року.
Подання уточнюючого податкового розрахунку за ф. 1ДФ за періоди, за якими минув строк позовної давності (1095 днів), не передбачено
Внесено зміни до порядку надсилання податкових повідомлень - рішень
ПриватБанк достроково погасив 1,6 млрд рефінансування НБУ
Про тарганів
Як уникнути переохолодження
20 речей, які варто знати молоді
Як назвати хлопчика, який народився в листопаді
Якщо не підтримати підприємців, в Україні, крім пенсіонерів і держслужбовців нікого не залишиться...
«Приват24 для бізнесу» запустив онлайн-замовлення поліграфії
|
© 2009 Рекламно-інформаційна агенція «Рекламний САЛОН». Інформація, весь зміст, ідеї оформлення, стиль являються інтелектуальною власністю рекламно-інформаційної агенції «Рекламний САЛОН» та охороняються Законом. При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів, - посилання (а в Інтернеті - гіперпосилання) на рекламно-інформаційну агенцію «Рекламний САЛОН» як джерело інформації – обов'язкове (Saloninfo.Com.Ua). Відповідальність за недотримання встановлених Законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе рекламодавець. | |||