Біометричні платежі в Європі: статистика
Понад 40%з 14,236 респондентів хочуть використовувати біометричну аутентифікацію для придбання квитків в громадському транспорті, продуктових товарів, кави або фаст-фуду, товарів в Інтернеті або оплати рахунку в барі чи ресторані. Що стосується гендерних відмінностей, то чоловіків, які готові користуватися біометричними платежами, на 5%більше, ніж жінок: 71%і 66%відповідно. Найбільше європейським користувачам сподобалися такі технології, як сканування відбитків пальців, сканування райдужної оболонки ока (33%)і розпізнавання облич (19%).Технологія сканування відбитків пальців для підтвердження платежів найбільш популярна в Італії (55%)та Іспанії (52%),а сканування райдужної оболонки ока – в Великобританії (37%)та Іспанії (34%). Дослідження Visa під назвою Visa Biometric Authentification Study – яке грунтується на відповідях респондентів з Франції, Німеччини, Італії, Польщі, Іспанії, Швеції та Великобританії – виявило, що близько 81%споживачів вважають аутентифікацію відбитків пальців безпечним платіжним методом. На їхню думку, саме це – найбезпечніший з усіх традиційних і біометричних методів платежів. На другому місці – сканування райдужної оболонки ока (76%). Решта технології менш популярні: тільки 19%споживачів в Європі готові використовувати технологію розпізнавання облич замість традиційних методів платежів.
Економіка і фінанси Світ2016-09-25
Останні коментарі
На даний момент нема кождного коментаря
|
![]()
У Франківську встановлять оригінальні лавочки
Франківські патрульні затримали чоловіка, який зірвав прапор на вокзалі
Галицький бал
Презентація класу карильйонного мистецтва
Нагородження лауреатів премії ім. Ярослава Дорошенка
Запрошуємо на практичний семінар
Якщо податок заплатили на неправильний рахунок
Розстріляне Відродження
Вірші про осінь
Запіканка з гарбуза з куркою
ПриватБанк представив на XVI Міжнародному економічному форумі «Львівщина – фабрика Європи» нову програму підтримки українського малого бізнесу
Клієнти ПриватБанку зможуть оформляти розстрочку через Telegram
Український народний вінок
ПриватБанк достроково погасив 1,6 млрд рефінансування НБУ
Шокуючі факти про побут і гігієну жінок Європи в XVIII-XIX століттях
Як виглядали б автомобілі, якби вони були дівчатами.
Хто такі сіди та піри в торрент
Замок Гамлета у Данії
Секрети фрески «Таємна вечеря»
Малюк спить з батьками: за і проти
Нащо потрібен кіт у домі
|
© 2009 Рекламно-інформаційна агенція «Рекламний САЛОН». Інформація, весь зміст, ідеї оформлення, стиль являються інтелектуальною власністю рекламно-інформаційної агенції «Рекламний САЛОН» та охороняються Законом. При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів, - посилання (а в Інтернеті - гіперпосилання) на рекламно-інформаційну агенцію «Рекламний САЛОН» як джерело інформації – обов'язкове (Saloninfo.Com.Ua). Відповідальність за недотримання встановлених Законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе рекламодавець. | |||