Європейці закуповуються продуктами харчування онлайн
Майже 1,6млн голландців хоча б раз купували продукти онлайн у цьому році. Очікується, що в наступному році кількість таких споживачів досягне 2млн. Це означає, що в 2017 один з шести голландців буде купувати продукти харчування в Інтернеті. За прогнозами сукупна виручка онлайн-супермаркетів в Нідерландах збільшиться на 30%.Таким чином, ринкова частка онлайн-супермаркетів в цій індустрії досягне 5%,згідно Smart Food Monitor – ринкового дослідження Multiscope, в якому брали участь 7тис. голландців. Більшість онлайн-шопперов (68%)замовляють доставку продуктів додому, а 20%воліють забирати їх у фізичних магазинах. Згідно з дослідженням, близько 67%споживачів вважають недоцільним замовляти продукти онлайн, якщо супермаркет знаходиться недалеко від дому. Дослідження також виявило, що чверть споживачів із задоволенням купували продукти харчування в Інтернеті, якщо б супермаркети знизили або взагалі скасували плату за доставку.
Суспільство Світ2016-09-23
Останні коментарі
На даний момент нема кождного коментаря
|
![]()
У Франківську встановлять оригінальні лавочки
Франківські патрульні затримали чоловіка, який зірвав прапор на вокзалі
Галицький бал
Презентація класу карильйонного мистецтва
Нагородження лауреатів премії ім. Ярослава Дорошенка
Запрошуємо на практичний семінар
Якщо податок заплатили на неправильний рахунок
Розстріляне Відродження
Вірші про осінь
Запіканка з гарбуза з куркою
ПриватБанк представив на XVI Міжнародному економічному форумі «Львівщина – фабрика Європи» нову програму підтримки українського малого бізнесу
Клієнти ПриватБанку зможуть оформляти розстрочку через Telegram
Український народний вінок
ПриватБанк достроково погасив 1,6 млрд рефінансування НБУ
Шокуючі факти про побут і гігієну жінок Європи в XVIII-XIX століттях
Як виглядали б автомобілі, якби вони були дівчатами.
Хто такі сіди та піри в торрент
Замок Гамлета у Данії
Секрети фрески «Таємна вечеря»
Малюк спить з батьками: за і проти
Нащо потрібен кіт у домі
|
© 2009 Рекламно-інформаційна агенція «Рекламний САЛОН». Інформація, весь зміст, ідеї оформлення, стиль являються інтелектуальною власністю рекламно-інформаційної агенції «Рекламний САЛОН» та охороняються Законом. При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів, - посилання (а в Інтернеті - гіперпосилання) на рекламно-інформаційну агенцію «Рекламний САЛОН» як джерело інформації – обов'язкове (Saloninfo.Com.Ua). Відповідальність за недотримання встановлених Законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе рекламодавець. | |||