РЕЗУЛЬТАТ ПОШУКУ
ГОЛОВНІ НОВИНИ
Яку роботу цінують українці

Трудові династії в Україні не в пошані. Двоє з п’яти громадян не хочуть, щоб діти вибрали їхню професію. Найчастіше своїх чад відмовляють від свого шляху працівники сфери освіти, юристи, фахівці з транспорту і логістики. Про це свідчать результати опитування, проведеного міжнародним кадровим порталом hh.ua.

Picture 1 - robota.pngЯк показало опитування, дві третини дітей отримують інформацію про різні спеціальності вдома в сім’ї, тобто турбота про профорієнтацію повністю лягає на плечі батьків. Третина дізнається про професії в школі або дитячому садку і ще стільки ж – з відкритих джерел, наприклад, з інтернету. І тільки 9%батьків відвідують з дітьми спеціальні екскурсії в компанії або на виробництво і майже стільки ж – дні відкритих дверей у ВНЗ чи коледжах. Тільки в одному з двадцяти випадків на допомогу приходять спеціалізовані дитячі центри. І практично кожна десята дитина зовсім не отримує інформацію про роботу і професії.

Про що турбуються батьки, допомагаючи дітям визначитися з майбутньою професією Трохи менше половини респондентів зазначили, що їх турбує невідомість: вони не можуть спрогнозувати, які професії будуть затребувані через 10-15 років.

Більше чверті опитаних незадоволені відсутністю системи профорієнтації дітей в школах і дитячих садках. Ще п’ята частина стурбовані тим, що їх син або дочка не проявляє виражених схильностей до тієї чи іншої професії. 8%призналися, що не володіють достатніми знаннями, щоб допомогти своїй дитині. Ілише троє зі ста відповіли, що їм не подобається обрана дітьми професія. За даними опитування, менше п’ятої частини опитаних не турбуються про вибір професії власною дитиною.

І тільки один з десяти батьків з упевненістю заявив, що хотів би, щоб дитина в майбутньому вибрала його професію або професію одного з членів сім’ї. Ще третина відповіли, що скоріше “за” продовження династії. Приблизно двоє з п’яти не в захваті від такої ідеї.

Найчастіше мріють прищепити дітям інтерес до своєї справи IT-фахівці,представники творчих професій (мистецтво, реклама, PR,журналістика) і фахівці з нерухомості. Значно рідше – працівники освіти, юристи, а також працівники в сфері транспорту і логістики.

Дані були отримані в результаті опитування, проведеного дослідницьким центром міжнародного кадрового порталу hh.ua в серпні 2016 року. В опитуванні взяли участь 990респондентів з різних регіонів України.

Додати коментар
Введіть ваше Імя та по батькові:

Останні коментарі
На даний момент нема кождного коментаря
НОВИНИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА
В Івано-Франківську відбулися зміни щодо територіального розподілу вулиць між поліклініками
У Франківську встановлять оригінальні лавочки
Франківські патрульні затримали чоловіка, який зірвав прапор на вокзалі
Галицький бал
Презентація класу карильйонного мистецтва
Нагородження лауреатів премії ім. Ярослава Дорошенка
Запрошуємо на практичний семінар
НОВИНИ УКРАЇНИ
Українські міста беруть курс на підприємництво
Історія Святогірського Успенського монастиря
Весільний гороскоп на 2017 рік
Яким буде 2017 рік Півня: характеристика року
Розстріляне Відродження
Вірші про осінь
Запіканка з гарбуза з куркою
НОВИНИ СВІТУ
16 міфів про жінок, які виявилися правдою з наукової точки зру
Острів Пасхи та його загадкові кам’яні статуї Моаї
Шокуючі факти про побут і гігієну жінок Європи в XVIII-XIX століттях
Як виглядали б автомобілі, якби вони були дівчатами.
Хто такі сіди та піри в торрент
Замок Гамлета у Данії
Секрети фрески «Таємна вечеря»
© 2009 Рекламно-інформаційна агенція «Рекламний САЛОН». Інформація, весь зміст, ідеї оформлення, стиль являються інтелектуальною власністю рекламно-інформаційної агенції «Рекламний САЛОН» та охороняються Законом. При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів, - посилання (а в Інтернеті - гіперпосилання) на рекламно-інформаційну агенцію «Рекламний САЛОН» як джерело інформації – обов'язкове (Saloninfo.Com.Ua). Відповідальність за недотримання встановлених Законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе рекламодавець.