Названо найбільш вразливий регіон для кіберзлочинців
Багато організацій в Азії погано захищені від кібератак, демонструє дослідження американської компанії Mandiant. Згідно з дослідженням, середня кількість днів між атакою і її викриттям становить 520,що в три рази більше середнього показника в інших країнах світу. Більше того, виявилося, що Азія на 80%більше «приваблива» для кібершахраїв, ніж інші країни світу. При кожній кібератаці на азіатські компанії було вкрадено близько 3,7GBданих. Проте основна частина інцидентів не була оприлюднена, бо в регіоні недопрацьована правова база, що регулює витік інформації. Грейді Саммерс, керівник технічного відділу материнської компанії Mandiant, FireEye, стверджує, що в Азії стан справ з кібербезпекою «викликає занепокоєння». В рамках дослідження Mandiant вчинила кібератаку на мережу однієї з азіатських компаній, щоб протестувати її вразливість. У підсумку, за три дні Mandiant змогла повністю оволодіти системою.
Події, останні новиниСвіт2016-08-29
Останні коментарі
На даний момент нема кождного коментаря
|
![]()
У Франківську встановлять оригінальні лавочки
Франківські патрульні затримали чоловіка, який зірвав прапор на вокзалі
Галицький бал
Презентація класу карильйонного мистецтва
Нагородження лауреатів премії ім. Ярослава Дорошенка
Запрошуємо на практичний семінар
Якщо податок заплатили на неправильний рахунок
Розстріляне Відродження
Вірші про осінь
Запіканка з гарбуза з куркою
ПриватБанк представив на XVI Міжнародному економічному форумі «Львівщина – фабрика Європи» нову програму підтримки українського малого бізнесу
Клієнти ПриватБанку зможуть оформляти розстрочку через Telegram
Український народний вінок
ПриватБанк достроково погасив 1,6 млрд рефінансування НБУ
Шокуючі факти про побут і гігієну жінок Європи в XVIII-XIX століттях
Як виглядали б автомобілі, якби вони були дівчатами.
Хто такі сіди та піри в торрент
Замок Гамлета у Данії
Секрети фрески «Таємна вечеря»
Малюк спить з батьками: за і проти
Нащо потрібен кіт у домі
|
© 2009 Рекламно-інформаційна агенція «Рекламний САЛОН». Інформація, весь зміст, ідеї оформлення, стиль являються інтелектуальною власністю рекламно-інформаційної агенції «Рекламний САЛОН» та охороняються Законом. При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів, - посилання (а в Інтернеті - гіперпосилання) на рекламно-інформаційну агенцію «Рекламний САЛОН» як джерело інформації – обов'язкове (Saloninfo.Com.Ua). Відповідальність за недотримання встановлених Законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе рекламодавець. | |||