Привід замислитися: шопінг в Китаї входить в звичку для українців
У червні в найбільших інтернет-магазинах уанету спостерігалося затишшя. Пора відпусток скоротила денну аудиторію найпопулярніших онлайн-ритейлерів— OLX,Rozetka, Aukro і Prom.ua.
Також про прихильність українців до китайських товарів свідчить зростання кількості посилок з Піднебесної.В червні тільки через Укрпошту було доставлено понад 26500посилок від китайських рітейлерів. Це на 20%більше, ніж у травні. І майже в 9разів більше, ніж рік тому, коли Укрпошта тільки запустила послугу швидкої доставки з Китаю – ePacket. Укрпошта пропонує експрес-доставку з китайських інтернет-магазинів «ePacket» з квітня 2015 року. За перший місяць в рамках проекту було доставленолише 3тис. посилок. Доставка займе всього 7-10днів. Прискорення вдалося досягти завдяки співпраці Укрпошти та китайського поштового оператора China Post. Сервіс поширюється тільки на невеликі вантажі формату ePacket вагою до 2кг.
Суспільство Світ2016-07-12
Останні коментарі
На даний момент нема кождного коментаря
|
![]()
В Івано-Франківську відбулися зміни щодо територіального розподілу вулиць між поліклініками
У Франківську встановлять оригінальні лавочки
Франківські патрульні затримали чоловіка, який зірвав прапор на вокзалі
Галицький бал
Презентація класу карильйонного мистецтва
Нагородження лауреатів премії ім. Ярослава Дорошенка
Запрошуємо на практичний семінар
Українські міста беруть курс на підприємництво
Історія Святогірського Успенського монастиря
Весільний гороскоп на 2017 рік
Яким буде 2017 рік Півня: характеристика року
Розстріляне Відродження
Вірші про осінь
Запіканка з гарбуза з куркою
16 міфів про жінок, які виявилися правдою з наукової точки зру
Острів Пасхи та його загадкові кам’яні статуї Моаї
Шокуючі факти про побут і гігієну жінок Європи в XVIII-XIX століттях
Як виглядали б автомобілі, якби вони були дівчатами.
Хто такі сіди та піри в торрент
Замок Гамлета у Данії
Секрети фрески «Таємна вечеря»
|
© 2009 Рекламно-інформаційна агенція «Рекламний САЛОН». Інформація, весь зміст, ідеї оформлення, стиль являються інтелектуальною власністю рекламно-інформаційної агенції «Рекламний САЛОН» та охороняються Законом. При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів, - посилання (а в Інтернеті - гіперпосилання) на рекламно-інформаційну агенцію «Рекламний САЛОН» як джерело інформації – обов'язкове (Saloninfo.Com.Ua). Відповідальність за недотримання встановлених Законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе рекламодавець. | |||