РЕЗУЛЬТАТ ПОШУКУ 
 ГОЛОВНІ НОВИНИ 
Які області України наразі не готові послабити карантин: список

Критерії для посилення карантину

В Україні наразі діє адаптивний карантин. З 22 червня можливість послаблення обмежень в регіоні визначають вже за 4 критеріями, повідомляє пресслужба МОЗ.

Карантин тепер посилюватимуть у регіонах, в яких:

завантаженість ліжок в закладах охорони здоров'я становить понад 50%;

середня кількість ПЛР-досліджень та ІФА-тестів менша, ніж 24 на 100 тисяч населення впродовж тижня;

коефіцієнт виявлення випадків коронавірусу складає понад 11%;

показник динаміки зростання випадків COVID-19 – понад 10%.

Які області не готові до послаблення карантину

Станом на 22 липня до наступного етапу послаблення карантину не готові перейти 7 регіонів:

  • Волинська область;
  • Закарпатська область;
  • Івано-Франківська область;
  • Львівська область;
  • Тернопільська область;
  • Харківська область;
  • Чернігівська область.
Додати коментар
Введіть ваше Імя та по батькові: 

Останні коментарі
На даний момент нема кождного коментаря
 НОВИНИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА 
 Червона зона: як тепер живе та протестує Прикарпаття
 У Франківську перекриють декілька вулиць через змагання (КАРТА)
 Веломаршрути, оглядові майданчики та зони релаксу – у Вовчинцях створять цілий амфітеатр
 Школи одягають маски. Усі деталі про новий навчальний рік у Франківську
 З 1 червня запрацюють дитячі садочки
 Всеукраїнський конкурс-фестиваль "Like Star Festival" у місті Івано-Франківськ
 Stand Up ім. Андрюхи Смика. Відкритий мікрофон #10 у місті Івано-Франківськ
 НОВИНИ УКРАЇНИ 
 НОВИНИ СВІТУ 
© 2009 Рекламно-інформаційна агенція «Рекламний САЛОН». Інформація, весь зміст, ідеї оформлення, стиль являються інтелектуальною власністю рекламно-інформаційної агенції «Рекламний САЛОН» та охороняються Законом. При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів, - посилання (а в Інтернеті - гіперпосилання) на рекламно-інформаційну агенцію «Рекламний САЛОН» як джерело інформації – обов'язкове (Www.Saloninfo.Com.Ua). Відповідальність за недотримання встановлених Законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе рекламодавець.