РЕЗУЛЬТАТ ПОШУКУ 
 ГОЛОВНІ НОВИНИ 
З початку 2019 року українці купили більше QR-квитків на транспорт, ніж за весь минулий рік
За неповні 6 місяців 2019 року українці купили 3 млн 400 тисяч електронних QR-квитків на проїзд у міському транспорті, що перевищило кількість QR-оплат проїзду за весь минулий рік. Як повідомив заступник керівника напряму платежів і переказів ПриватБанку Артем Фесько, всього за час роботи цієї технології в Україні, через Приват24 і QR було оплачено 8 млн поїздок в міському транспорті.

"Оплата проїзду по QR сьогодні найбільш затребувана в порівнянні з іншими технологіями безконтактної оплати проїзду в міському транспорті, - зазначає Артем Фесько. - Поки що це єдина технологія оплати проїзду із замкнутим контуром, тобто коли пасажир зрозумілим чином може оплатити проїзд, а контролер або кондуктор може перевірити оплату конкретного пасажира".


Сьогодні найдоступніша в Україні технологія електронної оплати проїзду за допомогою смартфона і QR-коду працює в громадському транспорті 21 українського міста. Для оплати проїзду QR-кодом потрібно завантажити на смартфон мобільний додаток Privat24 ПриватБанку і відсканувати зображення на стікерах, розміщених в салоні транспорту. Під час поїздки оплачений квиток потрібно буде “закомпостувати” в смартфоні і показати кондуктору або контролеру. Банківська комісія за використання QR-коду відсутня, пасажири оплачують тільки вартість квитка.




ПриватБанк — банк для тих, хто йде вперед! pb.ua
Додати коментар
Введіть ваше Імя та по батькові: 

Останні коментарі
На даний момент нема кождного коментаря
 НОВИНИ СВІТУ 
© 2009 Рекламно-інформаційна агенція «Рекламний САЛОН». Інформація, весь зміст, ідеї оформлення, стиль являються інтелектуальною власністю рекламно-інформаційної агенції «Рекламний САЛОН» та охороняються Законом. При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів, - посилання (а в Інтернеті - гіперпосилання) на рекламно-інформаційну агенцію «Рекламний САЛОН» як джерело інформації – обов'язкове (Www.Saloninfo.Com.Ua). Відповідальність за недотримання встановлених Законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе рекламодавець.