РЕЗУЛЬТАТ ПОШУКУ 
 ГОЛОВНІ НОВИНИ 
Що цікавить прикарпатців після відключення аналогового телебачення


Як розповів у розмові з кореспонденткою Бліц-Інфо представник Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення в Івано-Франківській області Ігор Маслов, відключення в області пройшло без проблем, повідомляє “Галка”.

“Загалом все пройшло добре. У нас працює з 13 серпня гаряча лінія ОДА, яка вирішує проблемні питання і надає консультації. У людей є питання щодо того, як підключити цифру. Багато людей за цей період телефонували з питаннями як підключити, де купити, чи будуть знижки на тюнери чи є пільги. Що ж стосується скарг, то особисто мені ніхто не скаржився”, – каже Маслов.

За словами представника Нацради, прикарпатці, які не підключили цифру, ще можуть подивитись UA:Перший та місцеві канали: 3 Студія (Івано-Франківськ), НТК (Коломия), Захід (Рогатин), канал КРТ (Тисмениця), Тисмениця, Надвірна, Снятин, КМТ і Незалежність (Калуш). Крім того в статус місцевих попав і 24 канал, який має місцеву ліцензію. Втім, це тільки до 1 травня 2019 року.

Варто зауважити, що напередодні першого вересня ціни на TV тюнери зросли майже вдвічі. Найдешевший коштував від 570 грн., тоді як ще на початку літа ціна стартувала від 320 гривень. Зараз ажіотаж послабшав і акційний тюнер на офіційному сайті виробника можна купити зі знижкою 15%. Втім у магазинах Франківська знижувати вартість поки що не поспішають і ціни на Т2 стартують від 650 гривень.

 

http://www.galka.if.ua

Додати коментар
Введіть ваше Імя та по батькові: 

Останні коментарі
На даний момент нема кождного коментаря
 НОВИНИ СВІТУ 
© 2009 Рекламно-інформаційна агенція «Рекламний САЛОН». Інформація, весь зміст, ідеї оформлення, стиль являються інтелектуальною власністю рекламно-інформаційної агенції «Рекламний САЛОН» та охороняються Законом. При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів, - посилання (а в Інтернеті - гіперпосилання) на рекламно-інформаційну агенцію «Рекламний САЛОН» як джерело інформації – обов'язкове (Www.Saloninfo.Com.Ua). Відповідальність за недотримання встановлених Законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе рекламодавець.