РЕЗУЛЬТАТ ПОШУКУ 
 ГОЛОВНІ НОВИНИ 
Біометрія 2017-го: чи зможе технологія зробити світ безпечнішим?

Дослідження компанії Statista показує, що в минулому році обсяг мобільних платежів в США склав більше 450 млрд доларів. Очікується, що показник досягне 1 трлн доларів до 2019 року. Але на тлі споживчого інтересу зростає й інтерес з боку шахраїв. Тому компанії вдаються до нових методів захисту клієнтів, платежів і даних.

Picture 1 - biometriya.jpgНаприклад, компанії по забезпеченню безпеки EyeVerify і Comarch роблять ставку на біометрію, коли мова йде про безпеку мобільних пристроїв. Samsung Electronics Co., Ltd. також раніше заявила про співпрацю з Precise Biometrics – провайдером програмного забезпечення системи розпізнавання відбитків пальців.

First Bank минулого місяця заявив про те, що звернеться до Entersekt, щоб забезпечити безпеку свого iOS-додатку. Таким чином, Entersekt забезпечить клієнтів FirstBank можливістю реєструватися в свої акаунти мобільного банкінгу за допомогою біометричного індикатора – сканера відбитка пальця – замість логіна і пароля.

Додати коментар
Введіть ваше Імя та по батькові: 

Останні коментарі
На даний момент нема кождного коментаря
 НОВИНИ УКРАЇНИ 
 Mastercard і ПриватБанк представили преміальну картку World Black Edition Mastercard для тих, хто часто подорожує
 Українські ресторани та кафе переходять на QR-код
 Приват24 оновить регламент валютно-обмінних операцій онлайн
 клієнти ПриватБанку отримали понад 40 млн грн
 Незабутня ніч: у серпні українці зможуть помилуватися зорепадом
 Увечері 7 серпня українці зможуть побачити місячне затемнення
 ПриватБанк на Прикарпатті веде набір працівників в Контакт-центр
© 2009 Рекламно-інформаційна агенція «Рекламний САЛОН». Інформація, весь зміст, ідеї оформлення, стиль являються інтелектуальною власністю рекламно-інформаційної агенції «Рекламний САЛОН» та охороняються Законом. При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів, - посилання (а в Інтернеті - гіперпосилання) на рекламно-інформаційну агенцію «Рекламний САЛОН» як джерело інформації – обов'язкове (Www.Saloninfo.Com.Ua). Відповідальність за недотримання встановлених Законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе рекламодавець.